Dames en Heren,

Jongens en Meisjes

Studenten en Docenten

kortom, iedereen


Welkom


A Busride to F2 Paradise, is een project waarbij wij (Michelle, Tinus, Rick, Leroy en Sander) een event gaan bedenken en ontwikkelen voor op het festival terrein van Lowlands. Op deze blog zullen de vorderingen en gedachtegangen van ons zo goed mogelijk zichtbaar gemaakt worden.

Veel plezier met het lezen van deze blog en mocht je nou nog inspirerende ideeën hebben, deel ze met ons!


Met de Vriendelijkste groeten

de creative geniën van F2


dinsdag 23 februari 2010

Vervolginterview resultaten Rick (6 mensen)

1. Hoe komt de sfeer op Lowlands? Wat bepaald de sfeer? Omschrijf dit in één zin.
De uitstraling van het gehele festival III
Het publiek IIII
De muziek I
De omgang van de organisatie met het publiek I
De vrijheid I
Doen en laten wat je zelf wilt II

2. Wat draag jij bij aan de sfeer op Lowlands?
Mijn humeur II
Flauwe grappen/gesprekken met vreemden maken II
Spontane feestjes bouwen I
Nergens niks om geven, doen wat je zelf wilt II
Bier drinken I
Ik ga mee in de sfeer van anderen I

3. Wat is je favoriete muziekgenre?
Rock IIIII
Indie I
Singer/Songwriter I
Metal II
Jazz I
Classic I

4. Wat is de kleur van de auto van je vader en/of moeder?
Blauw III
Zilver III
Zwart I

5. Wat is je favoriete hoofddeksel?
Muts II
Pet III
Golfpetje I
Vissershoedje I

6. Hoe vaak douche je gemiddeld in de week?
9 keer I
7 keer III
6 keer IIII

7. Zou je vrijwilligerswerk doen als je dan gratis naar Lowlands kunt?
Ik zou er meer over nadenken dan nu I
Nee IIII
Nee, wil over zitten denken, maar ik ben liever op het terrein I

8. Welke vorm past het beste bij Lowlands? (Kies uit; cirkel, vierkant of driehoek)
Cirkel IIIIII

9. Voel je je vertegenwoordigd op Lowlands?
Ja IIII
Nee I
Niet echt I

10. Vindt je dat Lowlands voldoende luistert naar haar bezoekers?
Zo ja, op welke manieren?
Zo nee, heb je daar behoefte aan?

Ja, ik voel me er altijd thuis, zegt genoeg voor mij I
Ja, mensen komen elk jaar terug I
Ja, de sfeer en artiesten zijn elk jaar goed III
Ja, ik denk dat de organisatie wel kijkt wat hedendaags is voor haar bezoekers I

11. Wil je als bezoeker meer inspraak op Lowlands?
Zo ja, op welke manieren?

Is voor mij niet nodig, het is goed zo IIII
Nee II

12. Is je politieke voorkeur zichtbaar op Lowlands?
Nee II
Daar hou ik met op Lowlands niet mee bezig II
Ik zou het niet weten I
Nee, maar ik denk dat er veel mensen vinden van wel I

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.