Inleiding
We willen de uit principe niet alcoholdrinkende bezoeker van lowlands in laten zien wat je allemaal mist. Alcohol is iets wat bij lowlands hoort. De slagzin van lowlands is niet voor niets a flight to lowlands paradise, je bent letterlijk en figuurlijk in een andere wereld. Niet alleen door de sfeer maar vooral ook dus door de alcohol (of drugs). Als je geen alcohol drinkt mis je gewoon een gedeelte van het festival. Dit heb je bijvoorbeeld ook met carnaval, de sfeer die dan ontstaat komt voor 80% ook door de alcohol. De lowlands gedachte is de belevenis in een andere staat, je kunt alcohol zien als een middel om los te komen van je normale gedachtes en gedaantes. En om zo buiten jezelf te treden.
Doelstelling
De niet-alcohol drinkende mensen laten zien dat alcohol wel degelijk voor een positieve vibe zorgt.
Doelgroep
Mensen die uit principe geen alcohol drinken.
Boodschap
Alcohol is ‘another state of mind’
Communicatieconcept
We willen onze doelgroep letterlijk laten beleven wat voor positief effect alcohol wel niet heeft op lowlands. Niet dmv echte alcohol, maar
Verwachte response
We denken dat mensen wel erg nieuwsgierig zullen worden naar die concept. En vooral de onze doelgroep. We willen ze laten beleven dat ze wel degelijk wat missen door geen alcohol te drinken. Sommigen mensen zullen dit misschien zien als aanzetten tot foute dingen maar het blijft toch lowlands, waar zulke dingen gewoon kunnen. Je moet naar de humoristische kant ervan kijken.
Mediakeuze-
donderdag 4 maart 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.